Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 September 2010, 05:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
OMNIA Forum  |  Omnia  |  Omnia  |  Topic: Hoe en waar hebben wij Omnia ontdekt.......
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
Print
Auteur Topic: Hoe en waar hebben wij Omnia ontdekt.......  (gelezen 20613 keer)
Linss
BeginBabbelaar
*

« Antwoord #210 Gepost op: 14 Oktober 2007, 22:53 »

Ik heb het volgens mij ooit een keer via mijn vriend (die hier ook lid is onder de naam "ikzelf") ervaren.
heb toen heel lang alleen de nr.s die je hier kunt downloaden geluisterd *schaam*
gewoon omdat ik geen flauw idee had hoe ik aan cd's moest komen.. heb wel eens gezocht bij cd zaken (en dan wel de goede) maar heb nooit wat kunnen vinden..
Nou heeft m'n vriend ondekt dat je ze ook kunt bestellen.. we hoeven er voglens mij nog maar 2 of 3 =)

hot like the sun, wet like he rain
green like the leaves, life is a game
stars in my head, shine moon shine
everyting's cool, and I feel fine
Can you feel alive today?
Darkfairy
*

forum-fairy

« Antwoord #211 Gepost op: 15 Oktober 2007, 13:49 »

De allereerste Castle Fest was mijn eerste keer dat ik Omnia zag en ik was gelijk een enorme fan. Mooie muziek, leuke mensjes en het gaf veel sfeer. Sindsdien heb ik ze op vele beurzen gezien en inmiddels 1x in het theater en ik ben van plan om ze nog vele jaren te gaan volgen...

de roos, zijde zachte blaadjes, heerlijke geur, symbool van de liefde, mooie kleur, maar geen roos is zonder doornen, net als in het echte leven, kan iets wat heel mooi lijkt je later littekens geven.... Nanne
Ytrog
BabbelManiac

Disciple of Tackx

« Antwoord #212 Gepost op: 12 December 2007, 14:01 »

Afgelopen zondag op de midwinter fair. Er lag toevallig een cd van Omnia in een standje en een paar vrienden zeiden dat ik het eens moest horen.
Kan inmiddels niet meer stoppen Grin

Ik zie ze aankomende zondag in Arnhem  Smiley

Don't ever apologize for who you are. Just be yourself.
Windwatcher
*

Dreadhead

« Antwoord #213 Gepost op: 12 December 2007, 14:09 »

Welkom in deze wondere wereld.

En neem geld mee, dan kan je gelijk de rest van de CDs kopen.  Wink

Tuatha de Lugh
Ytrog
BabbelManiac

Disciple of Tackx

« Antwoord #214 Gepost op: 12 December 2007, 18:18 »

Dank je, zal ik doen Cheesy

Don't ever apologize for who you are. Just be yourself.
Decla
*

Auta Luonto

« Antwoord #215 Gepost op: 17 December 2007, 12:10 »

ik heb omnia voor het eerst op de elf fantasy fair in Lisse gezien (volgens mij was dat in 2004) en sindsdien ben ik echt helemaal verliefd op hun muziek geworden. ik heb ze op Castlefest 2006 en 2007 een aantal keer gezien en op de gothic en fantasy fair van afgelopen weekend. de concerten blijven echt helemaal geweldig en iedere keer als ik ze weer live zie val ik weer helemaal opnieuw voor hun muziek

He taonga no te whenua me hoki ano ki te whenua

(what is given by the land should return to the land)
Doggie91
BeginBabbelaar
*

GO THOU AND SIN MORE CREATIVELY NEXT TIME!

« Antwoord #216 Gepost op: 17 December 2007, 18:02 »

ik heb ze voor het eerst gezien op de EFF. daarna bij vrienden wat muziek  van Omnia gehaald en niet meer opgehouden met luisteren Grin
vorige week zaterdag naar het optreden in ermelo geweest... super gaaf !!!!!
ik vraag me alleen af waar ik de tekst van "The Morrigan" kan vinden. want die staat niet in het boekje met songteksten van crone of war.
als iemand me daar aan kan helpen: GRAAG!!!!

groeten van maarten
Squinty
*

Dare to see...

« Antwoord #217 Gepost op: 17 December 2007, 18:39 »

Ik heb even de vrijheid genomen de reacties op de vraag m.b.t. de tekst van Morrigan over te zetten naar het topic Teksten Smiley

If what a tree or a bush does is lost on you, you are surely lost. Stand still. The forest knows where you are. You must let it find you.   

David Wagoner
Johanna Göttin
BabbelManiac

« Antwoord #218 Gepost op: 6 Januari 2008, 22:31 »

Ridders van de Haar mei 2004.
De muziek sprak meteen aan, maar ik vond het wel een beetje een vreemd setje ... Grin
Met die afgehakte koppen erbij ...

Wel meteen de CD gekocht (oké, eerlijk is eerlijk  Tongue : René heeft de CD Crown Crone of War gekocht) en die vonden we meteen goed !!
« Laatste verandering: 6 Februari 2008, 22:19 door Johanna Göttin » Gelogd

Ik ben een part time goth ... Smiley
Windwatcher
*

Dreadhead

« Antwoord #219 Gepost op: 6 Januari 2008, 22:34 »

maar ik vond het wel een beetje een vreemd setje ... Grin

Ach, het is nog steeds een vreemd setje nietwaar? Wink

Tuatha de Lugh
Bloodshot
Administrator
Great Orator
*

Dirty Minds Think Alike...

« Antwoord #220 Gepost op: 6 Januari 2008, 23:57 »

René heeft de CD Crown of War gekocht) en die vonden we meteen goed !!
*kuch*CRONE of War... Lips Sealed

I hope for nothing
I fear nothing
I am free
samantha
Gast
« Antwoord #221 Gepost op: 7 Januari 2008, 11:12 »

ik hoorde omnia vd eerste keer op cd bij een hele lieve vriendin,daarna een keer naar castlefest,eerste keer omnia live,en mochten daarna nog velen optredens volgen,helaas tegen woordig meer de cd luisteren,op jezelf wonen is je tijd anders indelen en anders met je geld om gaan.
kleinheksje
BabbelKundige
**

Leef iedere dag alsof het de laatste is

« Antwoord #222 Gepost op: 10 Januari 2008, 20:29 »

Ik zag en hoorde Omnia voor het eerst op de Gothic Fantasy beurs in Rijswijk begin 2007.
Ik zag ze, ik hoorde ze en mijn puzzel viel in 1 klap in elkaar! Dit zocht ik, maar kon ik nooit vinden!
Na die keer heb ik ze inmiddels al aardig wat keren gezien en er zullen nog vele keren volgen!
Amrodyrius
BeginBabbelaar
*

As it comes, it will not go.

« Antwoord #223 Gepost op: 12 Januari 2008, 17:04 »

Ik heb Omnia voor het eerst op Castlefest 2007 gehoord, maar dan wel 's avonds. Ik vond het op dat moment niks, ik dacht dat het erug rustig was op dat moment. Waarschijnlijk "The Raven" Die is erg rustig. Maar ik luisterde niet naar de tekst, dacht dat het te rustig was. Daarna ben ik wel even bij de Omnia-stand geweest vragen of er een cd was die wat drukker/sneller ging. werd mij "Paganfolk" aangeraden, heb hem maar gekocht. De volgende dag meteen gaan luisteren, viel wel mee, viel HÉÉL erg mee zelfs. Het was de mooiste muziek die ik in tijden had gehoord. En 1 van de weinige cd's waarvan ik alle liedjes mooi vind.

Nu heb ik ook "Alive!", waar "The Raven" op staat maar nu ik de tekst zo heb gehoord, vind ik het een echt mooi liedje, en de hele cd is trouwens erg mooi. De rest van de albums heb ik allemaal gedownload, ja okee, ik weet het downloaden. Maar ik heb al wel weer twee echte albums van Omnia binnen een half jaar tijd.

[I DON'T KNOW WHY I SAY THIS]
Soms is wat het lijkt gewoon schijn.
Je kunt schijn niet bedonderen, schijn bedonderd jou!
[/I DON'T KNOW WHY I SAY THIS]

GREETZZz Amrod Seregon

Someday, the wooden blades of nature,
would cut the metal machines of mankind...

Amrod Seregon alias danceboy
Maai
BeginBabbelaar
*

Dare to be different...

« Antwoord #224 Gepost op: 23 Januari 2008, 03:31 »

Het begon allemaal op Castlefest 2006  Smiley Ik kende toen nog niks van Omnia, we gingen voor Faun... Maar eerlijk gezegd vond ik de Omnia-gigs beter dan Faun Tongue
Wat een superdag was dat, het zonnetje scheen, iedereen was vrolijk en danste  Grin
1 van de leukste dagen in mijn leven !

Feed the flames & set them dancing, hail the sun and hail to life !
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
Print
OMNIA Forum  |  Omnia  |  Omnia  |  Topic: Hoe en waar hebben wij Omnia ontdekt.......
Ga naar: