Hoi allemaal

Ik denk dat ik me maar even opnieuw voorstel voor de mensen die mij nog niet kennen.
Mijn naam is Annebeth Kuijs, 23 jaar en momenteel woon ik nog bij mijn ouders, afwisselend in Bergen (N.H.) en Almere. Ik ben bijna afgestudeerd als klinisch psycholoog. Mijn stage beviel gelukkig heel erg dus ik denk dat ik er zeker in door wil gaan.
Ik ken omnia sinds 2003, toen ik voor het eerst naar de Elf Fantasy Fair ging (ja, toen was de elf nog hip en niet overcommercieel

Ten minste, dat idee heb ik). Dat was echt een superleuke ervaring, volgens mij kwamen we binnenvallen bij Get the Halfling. En daarna toen we een CD kochten werden we vrolijk onthaald door Omnia zelf toen nog

Sindsdien ben ik helemaal into the folk/fantasy scene. Ik hou vooral van buitenfestivals, maar dingen als Triganda kunnen me soms ook wel boeien, maar eigenlijk meestal alleen door de mensen die er zijn.
Door omnia heb ik heel veel toffe mensen ontmoet die ik nu als kennissen, en sommigen zelfs als goede vrienden beschouw. Dank daarvoor. Door de jaren heen hebben we ook veel met omnia meegemaakt: Free Zap, demonstratie in black, Luka die vader werd, banduitbreiding/wisselingen, fairyball, allemaal supercool.
Op het forum was de eerste jaren erg actief, maar door studiedruk en omdat het hier erg druk werd ben ik een tijdje weggeweest. Maar ik ben er weer

It's good to be back.
Hobbies/interesses: koken, fantasy, wicca, harp, reizen, meeten, skeeleren... (op meer kom ik zo even niet

)