Doggie91
BeginBabbelaar

GO THOU AND SIN MORE CREATIVELY NEXT TIME!
|
 |
« Antwoord #960 Gepost op: 7 Januari 2008, 19:47 » |
|
Heb laatste HP nu 3 keer gelezen!  ben nu bezig in de vijde wet van de magie: de ziel van het vuur. van Terry Goodkind echt heel erg gaaf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amrodyrius
BeginBabbelaar

As it comes, it will not go.
|
 |
« Antwoord #961 Gepost op: 8 Januari 2008, 11:06 » |
|
Ik ben nu bezig in het engelse boek van Philip Pullman, The Golden Compass, Northern Lights. De hele trilogie in 1 boek, heb ik op mijn verjaardag gekregen.
|
|
|
|
|
|
Someday, the wooden blades of nature, would cut the metal machines of mankind...
Amrod Seregon alias danceboy
|
|
|
gijskuh88
BabbelMeester

Can U Feel Alive! Today
|
 |
« Antwoord #962 Gepost op: 8 Januari 2008, 12:23 » |
|
het laatste boek van harry potter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drakinnetje

ARRrrr!!!
|
 |
« Antwoord #963 Gepost op: 8 Januari 2008, 17:26 » |
|
Ik heb zaterdag bij de kringloop een boekje gekocht van Terry Pratchet - The Amazing Maurice, voor het fenomenale bedrag van maar liefst 40 centjes. Ik heb nu 1 hoofdstuk gelezen, maar ben nog niet echt onder de indruk van Terry's schrijfstijl, misschien zijn zijn andere boeken gewoon beter of komt het doordat ik in lange tijd geen Engelstalig boek gelezen heb (dan is het gewoon een kwestie van wennen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stellebel
Gast
|
 |
« Antwoord #964 Gepost op: 8 Januari 2008, 18:24 » |
|
Ik ben ook niet zo`n grote fan van Pratchett...ik heb zo`n 6 boeken van hem gelezen, en ja nou ja, wel amusant, soms briljant, maar meestal gewoon melig...Een kwestie van smaak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maurits
BabbelManiac

Dat was ik niet, dat was een Trol!!!
|
 |
« Antwoord #965 Gepost op: 9 Januari 2008, 13:50 » |
|
Wat wel een verschil is is Pratchett met de Discworld serie en de boeken die zich wel op de Discworld afspelen maar niet tot de serie behoren. Hiertoe behoort Maurice... en de Feegle-serie. Die zijn namelijk meer voor mensen met een jognere leeftijd geschreven.
Maar het kan natuurlijk altijd nog dat je zijn schrijfstijl niet leuk vind.
|
|
|
|
|
|
Maurits Huster Gods play games with the fates of men. But first they have got to get all the pieces on the board, and look all over the place for the dice.Naai atelier Tyr na D'or: www.tyrnador.nlEigen foto's: www.manitoba-pictures.tk
|
|
|
MilaDivka
BabbelManiac

Home is where me friends are
|
 |
« Antwoord #966 Gepost op: 11 Januari 2008, 20:59 » |
|
Boek 10 van "Het rad des tijds" - Viersprong van de schemer - Robert Jordan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stellebel
Gast
|
 |
« Antwoord #967 Gepost op: 18 Januari 2008, 23:33 » |
|
Ik ben sinds kort verslaafd aan.....The sister Fidelma-serie van Peter Tremaine. Voor de pagans/kelten en ander heidens gespuis onder ons...Het situeert zich in het Ierland van de 7e eeuw, waar het Christendom zich pas begint te ontwikkelen, maar de Brehon law nog steeds geldt, en dan is het steeds een soort van Who-dunnit..en verder verklap ik lekker niks...maar ik zeg jullie...echt ge-wel-dig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Harker
BeginBabbelaar

|
 |
« Antwoord #968 Gepost op: 19 Januari 2008, 01:59 » |
|
"De Boekendief" van Zusak Ben pas net begonnen en het is wel even wennen aan de schrijfstijl, maar het boek is wel veel belovend
|
|
|
|
|
|
Love preys the living and praises the dead
|
|
|
Iris
BabbelMeester

DreamKeeper
|
 |
« Antwoord #969 Gepost op: 19 Januari 2008, 11:51 » |
|
de Tao van Pooh  Echt zo leuk/lief/leerzaam. Mocht hem lenen van een mede tai chi 'collega' (tevens waaier-lerares) want zij wist dat ik helemaal gek ben van Pooh en ook nog eens wat meer wilde weten over de hele tai chi stroming en achtergrond info. Heel grappig boekje waarin ingewikkelde begrippen aan de hand van Pooh worden uitgelegd... en zo dat het nog te snappen is ook 
|
|
|
|
|
|
In the soul of nature, you'll find the nature of your soul
|
|
|
Ytrog
BabbelManiac

Disciple of Tackx
|
 |
« Antwoord #970 Gepost op: 19 Januari 2008, 20:11 » |
|
Ik ga aan Duin beginnen 
|
|
|
|
|
|
Don't ever apologize for who you are. Just be yourself.
|
|
|
Trowa

Rondbijtkever
|
 |
« Antwoord #971 Gepost op: 19 Januari 2008, 20:19 » |
|
-Memoirs of a geisha -The restourant at the end of the universe -Dragon's Dawn en nog wat los grut wat ik per avond uitzoek....
|
|
|
|
|
|
All we wanna do is eat your brains. We're not unreasonable. I mean, no one's gonna eat your eyes.
|
|
|
Ytrog
BabbelManiac

Disciple of Tackx
|
 |
« Antwoord #972 Gepost op: 19 Januari 2008, 21:17 » |
|
Die tweede heb ik gelezen ja, ik vind vooral dat beest aan tafel leuk 
|
|
|
|
|
|
Don't ever apologize for who you are. Just be yourself.
|
|
|
|
stoffel
|
 |
« Antwoord #973 Gepost op: 19 Januari 2008, 21:26 » |
|
Dit forum 
|
|
|
|
|
|
teonanacatl the flesh of the gods, the sacred mushroom
|
|
|
Trowa

Rondbijtkever
|
 |
« Antwoord #974 Gepost op: 19 Januari 2008, 21:29 » |
|
Die tweede heb ik gelezen ja, ik vind vooral dat beest aan tafel leuk  Ik vermoed dat ik het beest aan tafel nog niet ben tegengekomen....ben net bij vlucht met de paar honderd jaar vertraging.
|
|
|
|
|
|
All we wanna do is eat your brains. We're not unreasonable. I mean, no one's gonna eat your eyes.
|
|
|
|