Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
2 September 2010, 19:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
OMNIA Forum  |  Algemeen  |  Ontmoetingsplaats  |  Topic: North Meet 29-06 t/m 01-07
Pagina's: [1] 2 3 ... 14
Print
Auteur Topic: North Meet 29-06 t/m 01-07  (gelezen 13157 keer)
Hunter
BabbelManiac

Loquendi Libertatum Custodiamus

« Gepost op: 8 Februari 2007, 23:06 »

Aller Omnioten,

Cheesy De North Meet zal definitief plaatsvinden! Cheesy
De vitale gegevens! Grin
Tijd en datum: van 29 juni tot en met 1 juli 2007
Lokatie: Hunters plekje op de wereld, te weten G. Gernaatweg 39, postcode 9684 TE te Finsterwolde (provincie Groningen, nabij de Oosterbuurse grens)

Gastenlijst: ALLE Omnioten (en aanhang) zijn welkom! Aanmelden mag in dit topic.
Bereikbaarheid: vanaf treinstation Winschoten is een pendeldienst beschikbaar, door gastheer Hunter himself. Per auto is het feestterrein ook bereikbaar, gebruik daarvoor de gegevens bij "Lokatie"

Programma en thema: dit gegeven is in productie. Suggesties zijn welkom.
De innerlijke Omnioot: zal ook zeker goed worden verzorgd. Wees gerust: Hunter zal niet, wij herhalen, NIET! - betrokken zal zijn bij de bereiding van enig voedsel. Verdere informatie is in productie. Suggesties zijn wederom welkom.
Slaapplaatsen: zijn ruimschoots voorhanden. Laat afstand geen belemmering zijn om te komen!

Keltisch Midzomerfestival in Bad Nieuweschans vindt in hetzelfde weekend plaats. Combineer deze twee leuke evenementen! Cheesy

Dus...

Komt allen! Het Noorden zal u graag gastvrij ontvangen!
« Laatste verandering: 16 Februari 2007, 16:18 door Mask of Gemini » Gelogd

Give Ireland back to the Irish
'Het licht van de olielamp die ik had ontstoken om mijn duisternis te verlichten, verbleekte stilaan om plaats te maken voor het daglicht.' uit: Favole 1. Stenen tranen - Victoria Franc?s.
North Meet[/url
Haakes Haakonssen
*

Nahi Veerena Veraani

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Februari 2007, 23:40 »

Question 1: Kunnen zuiderlijke Omnioten ook komen? Tongue Ik heb namelijk een hele goede vriendin die ook in Groningen ofzo woont (luistert ook Omnia), die ik wel kan "begeleiden" ernaartoe...

Hate does not end through hate. Hate only ends through love; this is an eternal law.

"But wherever the caravan may bend its steps; Love is my Religion" - Ibn al-Arabi
Hunter
BabbelManiac

« Antwoord #2 Gepost op: 8 Februari 2007, 23:58 »

Hoi Elphir,

Wij hebben elkaar inmiddels al kort gesproken. Volledigheidshalve voor de andere lezers van dit Toppic: wees welkom ! Laten wij eerst een even kijken om hoeveel personen het gaat.

Verder wilt Hunter gewoon een top weekeinde organiseren. Dus van te voren hiervoor voldoende ingredi?nten hiervoor hebben. Zodat het een Hunterwaardig weekeinde wordt. Dit geldt dan natuurlijk ook voor onze gasten.

My home will be you're castle, Hunter.

'Het licht van de olielamp die ik had ontstoken om mijn duisternis te verlichten, verbleekte stilaan om plaats te maken voor het daglicht.' uit: Favole 1. Stenen tranen - Victoria Franc?s.
North Meet[/url
Mafdet
*

« Antwoord #3 Gepost op: 9 Februari 2007, 00:35 »

Lijkt me erg leuk! Het enige probleem is dat ik in Leiden woon. Ik ga wel in het weekend naar mijn ouders, maar dat is niet ieder weekend, dat hangt van mijn plannen af. Dus: als ik in Friesland ben, kom ik Smiley

"If you’re not dancing, you’re wasting your feet!"
Mask of Gemini
Administrator
*

Balance is a tricky thingie...

« Antwoord #4 Gepost op: 9 Februari 2007, 13:58 »

Ik denk dat het idee gewoon een Noordelijke meeting is, and all are welcome toch? Smiley

Het lijkt me een geweldig leuk idee! Roep maar een datum en ik zal zien of ik kan komen. Sowieso zal van zaterdag op zondag wel lukken, al kan het zaterdagavond- zondagmiddag worden (zaterdag soms werken, zondagavond meestal dansen).

Als je neerzet waar je woont, Hunter, kunnen de reizigers kijken wat hun opties zijn. (Ik weet het wel, maar 't is jouw privacy). Roll Eyes
Ik bied me onder voorbehoud aan om Omnioten op de plek van bestemming te krijgen: gezien de geografische ligging van m'n woonplaats kom ik op weg naar Hunter bijna direct langs twee treinstations, misschien zelfs drie.

Misschien is het handig om een soort van taxi-dienst af te spreken tegen die tijd, want 9292 herkent jouw woonplaats niet. Wat is het dichtsbijzijndste OV?

Remember, remember the fifth of November,
the gunpowder, treason, and plot.
I see no reason why gunpowder treason should ever be forgot.
- V
Citaat
mevrouw de uberspelleidster
Uber... Cool
Hunter
BabbelManiac

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Februari 2007, 01:22 »

W here N[/color] o? ?O ne?
 H as? ?G one? ?B efore

Hoi MoG ?n Aller Omnioten die deze Toppic lezen,

Ik wil jullie graag verwelkomen. Wat mij betreft wordt dit ook een gedenkwaardige Going To The North meeting.

Eerst even zien hoeveel mensen het Noorden willen bereizen. Daarna kijken wat voor programma in elkaar kan worden gezet. Ik dacht zelf dat het leuk is om ook een actieve bijdrage te leveren: qua muziek, voordracht of in de attributen sfeer (vuurspugen, jongleren ik noem maar op: There is No Limit !).

Ruim van te voren wil ik dan een datum neerzetten en dat dan ook zoveel Omnioten Noordwaarts kunnen treden.
Wat is wijsheid ? in een wat warmere periode of gewoon in April/Mei ?

Postcode is: 9684 TE, G. Gernaatweg 39 te Finsterwolde. Dus Oost-Groningen. Finsterwolde ligt rechtsboven Winschoten (A7) op ongeveer 12 kilometer afstand van Winschoten. Groningen-stad is op 39 kilometer afstand.

Treinstation Winschoten is het makkelijkst en het dichtste bij. Ik beschik zelf over o.a. een 9-persoonsbus dus ik zorg wel voor het pendelgebeuren. No problem !

Graag ontvang ik ook nog leuke ide?en voor deze dag en avond. Het zal waarschijnlijk het beste zijn om dit alles van zaterdag op zondag te houden. Omnioten die van ver komen mogen gerust zich al vrijdags melden. Of wij doen het gewoon een heel weekeinde.

Kortom even de verdere reacties afwachten. Al beginnen wij maar met een groepje van 5. Dan is er een begin.

Al geldt natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik maak nog wel een terugkoppeling.

b4n, All The Best And Take Care, Hunter.

Ik prefereer mijn forumnaam in het forum, Hunter  Wink
« Laatste verandering: 10 Februari 2007, 01:31 door Mask of Gemini » Gelogd

North Meet[/url
maia luna
BabbelMeester

Proud to be Omnioot

« Antwoord #6 Gepost op: 11 Februari 2007, 13:43 »

Ik vind t een heel leuk idee, dus als t enigszins kan ben ik er absoluut bij!
Leuk initiatief Hunter  Smiley

Voor wat betreft activiteiten zou ik het best leuk vinden om een ritueel te organiseren, maar dat hangt natuurlijk ook van de interesse van de overigen af. Je hoeft er niet pers? pagan oid voor te zijn.
Ben benieuwd wie er nog meer komt!

I can't see shyte
it be foggy
Haakes Haakonssen
*

Nahi Veerena Veraani

« Antwoord #7 Gepost op: 11 Februari 2007, 19:58 »

Even over de datum, met Pinksteren zou het zeer onpraktisch zijn, want er wordt dan ook een meeting georganiseerd in Bergen (voor Beltane)

Zie verder dit topic: Beltane Meeting

Hate does not end through hate. Hate only ends through love; this is an eternal law.

"But wherever the caravan may bend its steps; Love is my Religion" - Ibn al-Arabi
Windwatcher
*

Dreadhead

« Antwoord #8 Gepost op: 11 Februari 2007, 20:15 »

(Ik) Zet er wel grote vraagtekens achter of ik daadwerkelijk kan komen.

Maar als het geld en de mogelijkheid tot mijn beschikking zijn, ben ik graag van de partij. ^^

Tuatha de Lugh
Mask of Gemini
Administrator
*

Balance is a tricky thingie...

« Antwoord #9 Gepost op: 12 Februari 2007, 13:53 »

Even over de datum, met Pinksteren zou het zeer onpraktisch zijn, want er wordt dan ook een meeting georganiseerd in Bergen (voor Beltane)

Zie verder dit topic: Beltane Meeting

I tend to agree (although for different reasons). Het weekend ervoor dan? Dan neem ik taart mee, ik ben een paar dagen later jarig.  Cool

Remember, remember the fifth of November,
the gunpowder, treason, and plot.
I see no reason why gunpowder treason should ever be forgot.
- V
Citaat
mevrouw de uberspelleidster
Uber... Cool
Godiva
BabbelManiac

Carpe diem!

« Antwoord #10 Gepost op: 12 Februari 2007, 14:55 »

Hoi Hunter,

Prima idee zo'n meeting.
Laat maar weten als er een datum bekend is, dan kijk ik of ik mee kan.
Ik ben er wel voor in.

A friend will give you a shoulder to cry on when you're sad.
A true friend already has a shovel ready to bury the loser that mad you cry in the first place!
Hunter
BabbelManiac

« Antwoord #11 Gepost op: 14 Februari 2007, 00:15 »

Uit betrouwbare bron vernomen:

Hunter heeft de concept datum: Vrijdag 29, Zaterdag 30 Juni en Zondag 1 Juli a.s. (week 26) in gedachten.

Gaarne jullie reactie en een definitieve vaststelling volgt.

Let wel: lijkt v?r weg, pas over 19 weken. Maar de voorbereiding etc. vergt ook - tussen de bedrijven door - tijd.

Hunter zou het liefste zien dat Omnioten met een soortgelijk gevoel het Noorden verlaten als na een Omnia concert.

Daarom Elphir, Mask of Gemini, Mafdet, Malaika, Godiva, Windwatcher en Maia Luna en al die andere die deze Toppic lezen check even je agenda. Al zal in de praktijk altijd gelden: dat juist bovengenoemde datum voor deze en gen wel of niet kan. C'est ca.

Hunter ziet ook graag: de voorbereidings inbreng van een aantal Omnioten inzake programma, uitnodiging, aankleding, ontvangst etc (kortom het actief meedenken).

Het hoeft geen gelikte boel te worden; maar een samenzijn waar toch even die tijd en aandacht aan is besteed
- mede Omnioten nemen de moeite nemen om richting het Noorden te gaan - is een fijne basis voor een leuk bivakeer gebeuren.

Hunter already enjoy's the 'Going To The North' meeting.

North Meet[/url
stellebel
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 14 Februari 2007, 00:19 »

hahahaha! laat nu het toeval zo wezen dat ik dan ook in Groningen ben... Grin
Alleen en helaas niet voor "the North-meeting"
Wel voor het Keltisch midzomer festival...in Nieuweschans....
« Laatste verandering: 14 Februari 2007, 00:24 door stellebel » Gelogd
Hunter
BabbelManiac

« Antwoord #13 Gepost op: 14 Februari 2007, 00:25 »

Hoi Stel,

Misschien te combineren; want dit is op een steenworp afstand van ons. Als jij het programma hebt of een internet site verwijzing mail dan even. Wie weet is dit voor ons een prima uitstapje. Klinkt goed.

Beschamend dat alleen iemand van zo ver; dit gemakshalve weet. Vind zegge en schrijven in mijn achtertuin plaats Undecided

Ingewijden die Hunter goed kennen weten dat Hunter graag combineert. Nogmaals jij kunt ook combineren !

b4n, Hunter.

North Meet[/url
Mafdet
*

« Antwoord #14 Gepost op: 14 Februari 2007, 00:29 »

Ik kan echt nog niet zeggen of ik dan kan. Ik heb de week ervoor tentamenweek, dat is alles dat ik kan zeggen momenteel. De week erna kunnen er hertentamens zijn, of die zijn de week erna. Meer weet ik niet. Kortom, is het niet een beetje vroeg om het nu te vragen? Undecided

"If you’re not dancing, you’re wasting your feet!"
Pagina's: [1] 2 3 ... 14
Print
OMNIA Forum  |  Algemeen  |  Ontmoetingsplaats  |  Topic: North Meet 29-06 t/m 01-07
Ga naar: