Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 September 2010, 06:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
OMNIA Forum  |  Algemeen  |  Gebabbel  |  Topic: wat heb je vandaag op school geleerd, zeg eens kleine Jan
Pagina's: 1 ... 16 17 [18]
Print
Auteur Topic: wat heb je vandaag op school geleerd, zeg eens kleine Jan  (gelezen 10323 keer)
MilaDivka
BabbelManiac

Home is where me friends are

« Antwoord #255 Gepost op: 11 Maart 2010, 00:27 »

Wat voorn opleiding/studie ding doe je?

Biologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, het vak heet Water en Natuurbeheer, waarbij je dus leert om natuurgebieden in te richten zodat ze én veel biodiversiteit bevatten (biologisch dus) én veilig zijn én recreatief (economisch dus). Dus het had een heel boeiend vak kunnen zijn, lekker praktisch, alleen het valt een beetje tegen, de docent zegt eigenlijk alleen: 'Lees het boek, daar staat alles in'.
live_the_dreams
BabbelMeester

Plant a tree^^

« Antwoord #256 Gepost op: 11 Maart 2010, 08:32 »

Wat voorn opleiding/studie ding doe je?

Biologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, het vak heet Water en Natuurbeheer, waarbij je dus leert om natuurgebieden in te richten zodat ze én veel biodiversiteit bevatten (biologisch dus) én veilig zijn én recreatief (economisch dus). Dus het had een heel boeiend vak kunnen zijn, lekker praktisch, alleen het valt een beetje tegen, de docent zegt eigenlijk alleen: 'Lees het boek, daar staat alles in'.

Hmm, ja, leraren maken wel veel uit.
Ik ga Bos en Natuurbeheer studeren^^ Dus daar zal ik ook wel veel mee te maken krijgen.

Nothing is sacred, only nature, let the seed grow wherever it may fall - Omnia
Collecting Some Dust
yelenah
BabbelKundige
**

« Antwoord #257 Gepost op: 18 Maart 2010, 20:19 »

ik heb vandaag geleerd dat een beamer ook in spiegelbeeld kan projecteren:P
en dat als heel de klas melig is dat de leraar vanzelf mee gaat doen
weer een nuttige dag gehad vandaag, waren om half 1 uit omdat alle leraren feest gingen vieren...

haal kracht uit de natuur, geef je kracht terug, laat de natuur leven!!
Grasje
Great Orator
*

feathers

« Antwoord #258 Gepost op: 18 Maart 2010, 20:37 »

ik heb vandaag geleerd dat we er vanaf volgende week een student assistent bij krijgen! Samen met onze stagaire! Yeah dat wordt gezellig  Grin Laat de nieuwe aanmeldingen maar komen  Lips Sealed

Ook geleerd dat mijn japanse studenten steeds mondiger worden O_o En dat een Braziliaanse student als ze " I'll run like the wind" in 3 minuten aan mijn bureau kon staan O_O

waarom int vierkant denken als de aarde rond is
Nurchamiel
BeginBabbelaar
*

« Antwoord #259 Gepost op: 3 Juni 2010, 19:33 »

Wat ik vandaag op school meemaakte. We stonden op het DNA lab. Dat is het enige lab op school dat een vergunning nodig heeft om met bepaalde bacteriën te mogen werken (ggo's - officieel). Maar goed. Daar mag je niet zomaar in en uit lopen. Toevallig ging die dag ook het brandalarm af. Wij hadden zoiets van: Scheit aan, wij zijn nu bezig met een onderzoek en we hebben de tijd hard nodig. Maar ja, de TOA ging dus even kijken wat het was.

Hij stormde snel weer het lab binnen (eigenlijk nogal een geinig voorval, als ik terugkijk.  Cheesy) en riep dat iedereen naar buiten moest gaan. Dus wij netjes alle voorschriften in acht nemen, en onze handen wassen (!). Dat is eigenlijk wel noodzakelijk, en ik ben blij dat ik niets had dat kon stollen als het goedje afkoelde, want dan zou alles opnieuw moeten. Maar goed. Er was verwarring, toen we eenmaal naar buiten stonden. Toevallig had ik die dag ook nog een meeloper, die kwam kijken op de opleiding kwam kijken. Dat was dus ook lekker reprensatief.  Roll Eyes

Anyway, toen het bleek dat een brandoefening was (wat niet erg leuk was). Om de dag nog bizarder te maken, kwamen er toen ook nog een stel Britten en moest ik het eventjes uitleggen (Dank je wel, TOA). Toen die weg waren, kwam er ook nog een fotograaf die graag foto's wilde maken van ons lab waar wij in de tussentijd werkte.  Undecided Hmm, zoveel heb ik nog niet in het hele jaar meegemaakt!

On the edge of paradise...
Grasje
Great Orator
*

feathers

« Antwoord #260 Gepost op: 3 Juni 2010, 23:22 »

vandaag geleerd, maar zo mooi als de juf hem hier speelt lukt het nog niet hoor Wink

http://www.youtube.com/watch?v=qcN4UVI7l6M

Flierefluiter Diana
*

« Antwoord #261 Gepost op: 3 Juni 2010, 23:58 »

wow dat is inderdaad mooi..... zucht..... ik kreeg er toch wel pling pling uit....

Live life
Messenger Tribe Dryad (Drechtsteden eo)
We are spiritual beings having a human experience...
Grasje
Great Orator
*

feathers

« Antwoord #262 Gepost op: 4 Juni 2010, 00:12 »

nou dat zijn toch al 2 noten en ieder nummer begint met minimaal 1 noot dus vooral doorgaan  Grin

-eliza-
BabbelKundige
**

« Antwoord #263 Gepost op: 4 Juni 2010, 15:55 »

Hm. Ik heb geleerd wat een Cheasme is en wat alliteratie is Tongue
Pagina's: 1 ... 16 17 [18]
Print
OMNIA Forum  |  Algemeen  |  Gebabbel  |  Topic: wat heb je vandaag op school geleerd, zeg eens kleine Jan
Ga naar: