Wat ik vandaag op school meemaakte. We stonden op het DNA lab. Dat is het enige lab op school dat een vergunning nodig heeft om met bepaalde bacteriën te mogen werken (ggo's - officieel). Maar goed. Daar mag je niet zomaar in en uit lopen. Toevallig ging die dag ook het brandalarm af. Wij hadden zoiets van: Scheit aan, wij zijn nu bezig met een onderzoek en we hebben de tijd hard nodig. Maar ja, de TOA ging dus even kijken wat het was.
Hij stormde snel weer het lab binnen (eigenlijk nogal een geinig voorval, als ik terugkijk.

) en riep dat iedereen naar buiten moest gaan. Dus wij netjes alle voorschriften in acht nemen, en onze handen wassen (!). Dat is eigenlijk wel noodzakelijk, en ik ben blij dat ik niets had dat kon stollen als het goedje afkoelde, want dan zou alles opnieuw moeten. Maar goed. Er was verwarring, toen we eenmaal naar buiten stonden. Toevallig had ik die dag ook nog een meeloper, die kwam kijken op de opleiding kwam kijken. Dat was dus ook lekker reprensatief.

Anyway, toen het bleek dat een brandoefening was (wat niet erg leuk was). Om de dag nog bizarder te maken, kwamen er toen ook nog een stel Britten en moest ik het eventjes uitleggen (Dank je wel, TOA). Toen die weg waren, kwam er ook nog een fotograaf die graag foto's wilde maken van ons lab waar wij in de tussentijd werkte.

Hmm, zoveel heb ik nog niet in het hele jaar meegemaakt!