sleipnir
BabbelKundige

|
 |
« Gepost op: 12 Juli 2010, 12:11 » |
|
Ik zat mij af te vragen of er voor mij en mijn neef de mogelijkheid bestaat om met iemand mee te kunnen rijden. Wij wonen in Rotterdam, dus als er iemand uit de omgeving van Rotterdam nog twee mensen mee kan nemen dan zou dat mooi zijn. We gaan zeker op zaterdag en op zondag. De vrijdag hangt er vanaf of ik vrij kan krijgen (meestal lukt dat wel).
Dit is gelijk een goed idee voor de anderen die naar Castlefest komen. Door zo veel mogelijk met elkaar mee te rijden rekken we de dood van moeder aarde weer een klein beetje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inniscor
BabbelMeester

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Juli 2010, 16:35 » |
|
Ik vertrek vanuit Arnhem en heb helaas maar 1 plekje vrij (voor zover, die kan nog bezet raken aan vrienden).
Helaas.
|
|
|
|
|
|
++ Volg geen voetstappen, maak je eigen pad. ++
|
|
|
Ríoghnach
BabbelKundige

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Juli 2010, 18:43 » |
|
Ik vertrek zaterdagmorgen heel vroeg (7 uur) vanuit Steenwijk en ga eerst naar mijn hotel om in te checken...... Heb nog wel twee plaatsen (eventueel drie vrij, maar wel een kleine auto.....  ) Ik rijd via Emmeloord, Amsterdam.
|
|
|
|
|
|
"De wijze argumenteert niet. Hij zwijgt en gaat in stilte zijn weg." - White Eagle
|
|
|
CartoonJessie
BabbelKundige

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 12 Juli 2010, 22:05 » |
|
Ik vertrek donderdag al overdag (rond de middag) richting Leiden vanuit het verre verre Limburg. (Regio Zutendaal-Maastricht) Mijn autootje is helemaal leeg dan!
Zondagavond keer ik waarschijnlijk terug naar huis. Kan wel zijn dat ik nog 1 of 2 mensjes mee in de auto heb dan, maar dan is er nog steeds plaats voor 1 of 2 mensjes die in Limburg moeten geraken?
|
|
|
|
|
|
Yo mama is so fat her Patronus is a cake!
|
|
|
Flierefluiter Diana

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Juli 2010, 18:45 » |
|
Ik durf niks toe te zeggen omdat nog steeds niet zeker is of we wel of niet in een hotel daar kunnen slapen. Mocht het niet kunnen dan rijden we dus 4 dagen (die hard pakket) heen en weer, vanuit Hendrik Ido Ambacht (net onder Rotterdam). Maar ik kan dus pas heel laat iets zeggen hierover.
|
|
|
|
|
|
Live life Messenger Tribe Dryad (Drechtsteden eo) We are spiritual beings having a human experience...
|
|
|
Canrith
BabbelManiac

Coven Raven's Nest
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Juli 2010, 23:11 » |
|
Ik ga waarschijnlijk alleen de zaterdag vanuit Nijmegen. Heb in principe plaats voor 3 mensen. Stuur maar een pm.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 14 Juli 2010, 06:50 door Canrith »
|
|
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it's called: THE PRESENT!
|
|
|
Icheb
BeginBabbelaar

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 14 Juli 2010, 22:40 » |
|
Ik ga zaterdag, en vertrek vanuit Sint Philipsland (Zeeland). En heb ook ruimte voor 3 mensen. Omrijden via Oude Tonge is nog te doen, Bergen op Zoom ook nog wel, daar houdt het ongeveer wel op denk ik  Interesse? - pm me maar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasje
Great Orator

feathers
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Juli 2010, 11:05 » |
|
Op vrijdag heb ik plek voor 2 mensjes vanuit Leiden.
|
|
|
|
|
|
waarom int vierkant denken als de aarde rond is
|
|
|
|
Ishitar
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Juli 2010, 13:31 » |
|
In het internationale deel heeft Mielikki een vraag over hoe ze (zij en haar vriend) het snelst van Schiphol naar haar hotel en door naar het terrein te komen. Want ze komen donderdagavond aan en hebben een Die-Hardpakket en willen het graag redden om hun kaartje op te halen en de rondleiding mee te maken ed.
Nu word bus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg krap qua tijd en waarschijnlijk nemen ze een taxi. Maar ik vind het voor hun een beetje zonde van het geld en vroeg me af of er niet iemand is die ook een Die-Hard pakket heeft en toch langs Schiphol komt en ze wel op wil halen? Wel iemand die in de 2de of 3de groep mee gaat want ze komen pas om 18.15 aan. Ze logeren in de Nachtegaal en daar kom je van Schiphol onderweg naar het terrein ook zo goed als langs.
Maar weet zeker dat als iemand het zou willen doen zij en haar vriend hier heel erg blij mee zullen zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasje
Great Orator

feathers
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 28 Juli 2010, 21:56 » |
|
Khep nie auto nie... maar er zullen vast mensjes uit amsterdam komen toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Decla

Auta Luonto
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 29 Juli 2010, 07:48 » |
|
wie gaat er nog meer naar de rondleiding op donderdagavond??? iemand nog tips om van camping vogelenzang naar het castlefest terrein te komen???
|
|
|
|
|
|
He taonga no te whenua me hoki ano ki te whenua
(what is given by the land should return to the land)
|
|
|
Grasje
Great Orator

feathers
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 Juli 2010, 13:21 » |
|
heel hard doorlopen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hellknight
BabbelKundige

/me is nerd
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Juli 2010, 14:36 » |
|
Heb even gekeken of ik op route van hotel naar CF ook maar enigszins in de buurt van camping Vogelenzang of Schiphol kom, (hotel is Van Der Valk Sassenheim). Schiphol is wel heel erg om, vogelenzang is eventueel mogelijk. @Decla - mocht je geen ander vervoer vinden van camping naar CF donderdag, dan kan ik je desnoods oppikken. (zit zelf met n vriend in groep 2 rondleiding) Stuur me anders ff een mailtje
|
|
|
|
|
|
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. (Benjamin Franklin)
|
|
|
Decla

Auta Luonto
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Juli 2010, 14:40 » |
|
@ hellknight, die komt eraan, ik zit ook in groep 2 
|
|
|
|
|
|
He taonga no te whenua me hoki ano ki te whenua
(what is given by the land should return to the land)
|
|
|
|